A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Radzionków





 Drukuj

Wydanie duplikatu decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.

Kogo dotyczy

Przedsiębiorców, których organem ewidencyjnym był Burmistrz Miasta Radzionków.

Czas realizacji

Duplikat decyzji Burmistrza Miasta Radzionków o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej wydawany jest w terminie do 7 dni.

Wymagane dokumenty

1. Wypełniony formularz wniosku.

2. Dowód wniesienia opłaty.

3. Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości do wglądu.

Opłaty

Opłata skarbowa - 5 PLN (od każdej pełnej lub rozpoczętej strony dokumentu) można wpłacić w kasie urzędu (pokój nr 2) lub na rachunek bankowy urzędu: ING Bank Śląski o/Radzionków 37 1050 1230 1000 0022 2561 1264.

Tryb odwoławczy

Tryb odwoławczy nie występuje.

Podstawa prawna

Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.

Dodatkowe informacje

Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich

Nr pokoju: 6 - parter

Nr telefonu: 32 388 71 12

© 2024 Urząd Miasta Radzionków
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce