Udzielenie bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Radzionków przeznaczonej lub wykorzystywanej na cele mieszkaniowe
Kogo dotyczy
osób fizycznych i prawnych
Czas realizacji
- do 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku
( Komórka organizacyjna załatwiająca sprawę: Referat Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 11, I piętro )
(32) 388 71 23; (32) 388 71 29;
Wymagane dokumenty
- Wniosek w sprawie udzielenia bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego
- Wymagane załączniki: brak
- Wymagane załączniki: brak
Opłaty
- Brak
Tryb odwoławczy
- Brak
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
KLAUZULA INFORMACYJNA- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE L z 2016 r. Nr 119, s. 1) informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków przy ulicy Męczenników Oświęcimia 42.
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Radzionków jest Pani Agnieszka Szołtysek, z którą może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@radzionkow.pl,
2) pisemnie na adres siedziby Administratora.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy o samorządzie gminnym, gospodarce nieruchomościami, Kodeksu Cywilnego oraz ustawie o księgach wieczystych i hipotece w zakresie użytkowania wieczystego gruntów gminnych (w tym oddawania gruntów w użytkowanie wieczyste, naliczania opłat i bonifikat, rozwiązywania, zmiany użytkownika wieczystego, wpis hipoteki, itp.).
4.Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie odrębnych przepisów prawa, ani nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego zostały zebrane mogą być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który został określony w instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej (kat. archiwalna A, BE5, B5).
6.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, w ramach obowiązujących przepisów prawa.
7. Ma Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/ Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będą skutki przewidziane przepisami prawa. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pana/Pani wyraźnej zgody.
9.Pani/Pana dane nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu, tzn. przetwarzaniu danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych
KLAUZULA INFORMACYJNA- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE L z 2016 r. Nr 119, s. 1) informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków przy ulicy Męczenników Oświęcimia 42.
2.Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Radzionków jest Pani Agnieszka Szołtysek, z którą może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej: iod@radzionkow.pl,
2) pisemnie na adres siedziby Administratora.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy o samorządzie gminnym, gospodarce nieruchomościami, Kodeksu Cywilnego oraz ustawie o księgach wieczystych i hipotece w zakresie użytkowania wieczystego gruntów gminnych (w tym oddawania gruntów w użytkowanie wieczyste, naliczania opłat i bonifikat, rozwiązywania, zmiany użytkownika wieczystego, wpis hipoteki, itp.).
4.Dane nie będą przekazywane innym odbiorcom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie odrębnych przepisów prawa, ani nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego zostały zebrane mogą być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który został określony w instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej (kat. archiwalna A, BE5, B5).
6.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, w ramach obowiązujących przepisów prawa.
7. Ma Pani/ Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/ Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będą skutki przewidziane przepisami prawa. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pana/Pani wyraźnej zgody.
9.Pani/Pana dane nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu, tzn. przetwarzaniu danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych