Wydanie duplikatu decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.
Kogo dotyczy
Przedsiębiorców, których organem ewidencyjnym był Burmistrz Miasta Radzionków.
Czas realizacji
Duplikat decyzji Burmistrza Miasta Radzionków o wykreśleniu wpisu z ewidencji działalności gospodarczej wydawany jest w terminie do 7 dni.
Wymagane dokumenty
1. Wypełniony formularz wniosku.
2. Dowód wniesienia opłaty.
3. Dowód osobisty lub inny dokument tożsamości do wglądu.
Opłaty
Opłata skarbowa - 5 PLN (od każdej pełnej lub rozpoczętej strony dokumentu) można wpłacić w kasie urzędu (pokój nr 2) lub na rachunek bankowy urzędu: ING Bank Śląski o/Radzionków 37 1050 1230 1000 0022 2561 1264.
Tryb odwoławczy
Tryb odwoławczy nie występuje.
Podstawa prawna
Kodeks Postępowania Administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r.
Dodatkowe informacje
Komórka odpowiedzialna: Referat Spraw Obywatelskich
Nr pokoju: 6 - parter
Nr telefonu: 32 388 71 12