Wydanie zaświadczenia o zgodności planowanej zmiany sposobu użytkowania budynku z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Kogo dotyczy
Czas realizacji
Wymagane dokumenty
- brak dodatkowych załączników
Opłaty
Opłatę skarbową 17 zł, za wydanie zaświadczenia, można uiścić w Kasie Urzędu Miasta Radzionków,
- zapłatę opłaty skarbowej dokonuje się kartą płatniczą lub systemem BLIK w Urzędzie Miasta (pokój nr 2, parter) lub przesłać na rachunek bankowy Urzędu Miasta Radzionków: ING Bank Śląski nr konta: 37 1050 1230 1000 0022 2561 1264
- w tytule podając "Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia ...".
Tryb odwoławczy
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego
KLAUZULA INFORMACYJNA - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE L z 2016 r. Nr 119, s. 1) informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Radzionków z siedzibą w Urzędzie Miasta Radzionków przy ulicy Męczenników Oświęcimia 42 .
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miasta Radzionków jest Pani Agnieszka Szołtysek, z którą może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1) pod adresem poczty elektronicznej:iod@radzionkow.pl,
2 )pisemnie na adres siedziby Administratora.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązków wynikających z przepisów ustawy o samorządzie gminnym, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawo geodezyjne i kartograficzne, o opłacie skarbowej, w zakresie nieruchomości będącej przedmiotem wniosku skierowanego do Urzędu Miasta Radzionków na podstawie i przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa.
4.Podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom (z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa), ani nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny w celu załatwienia sprawy lub w okresie przewidzianym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego zostały zebrane mogą być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który został określony w instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba, że przepisy szczególne stanowią inaczej.
6.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych, a ponadto prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych. Tam, gdzie do przetwarzania danych konieczne jest wyrażenie zgody, ma Pani/Pan prawo nie wyrazić zgody oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody do jej cofnięcia.
7.Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
8.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem umownym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa rozpatrzenia sprawy. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pana/Pani wyraźnej zgody.
9.Pani/Pana dane nie będą służyły zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu, tzn. przetwarzaniu danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania. Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych