A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Radzionków





 Drukuj

Wpisanie, aktualizacja, usunięcie danych w Rejestrze Danych Kontaktowych

Kogo dotyczy

Rejestr Danych Kontaktowych (RDK) to baza, która gromadzi numery telefonów komórkowych i adresy poczty elektronicznej obywateli.

Dzięki temu otrzymasz informację o gotowym do odbioru dowodzie osobistym, czy też prawie jazdy.

Do danych w RDK mają dostęp tylko organy administracji publicznej i podmioty realizujące zadania publiczne.

Baza nie jest wykorzystywana do działań marketingowych!

Czas realizacji

Niezwłocznie

Wymagane dokumenty

  • wniosek o wpisanie/aktualizację/usuniecie danych z Rejestru Danych Kontaktowych,
  • dowód osobisty/paszport,
  • telefon komórkowy - aby podać kod, który zostanie wysłany SMS/pocztą elektroniczną, potwierdzający przekazanie danych.

Nie ma możliwości przekazania danych innej osoby, ani powiązania dziecka z rodzicami!

WAŻNE - jeżeli zmieni się numer telefonu/adres e-mail należy to zaktualizować w bazie RDK!

Opłaty

Bez opłaty

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346, z późn. zm.)

Dodatkowe informacje

Wpisania, aktualizacji, usunięcia danych można dokonać w formie elektronicznej
© 2024 Urząd Miasta Radzionków
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce