A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Radzionków





 Drukuj

Zezwolenie na prowadzenie spalarni zwłok zwierzęcych i ich części

Kogo dotyczy

Przedsiębiorcy chcącego prowadzić działalność w zakresie prowadzenia spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie Gminy Radzionków

Czas realizacji

Sprawa załatwiana jest w formie decyzji administracyjnej w ciągu miesiąca od dnia wpływu wniosku do Urzędu, w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do 2 miesięcy od dnia wpływu wniosku do Urzędu

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
Wymagane załączniki:
- Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej.
- Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia zaświadczenia o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.
- Opinia Powiatowego Lekarza Weterynarii lub/i Powiatowego Inspektora Sanitarnego
o urządzeniach, instalacjach, obiektach i innych środkach technicznych służących
do prowadzenia działalności.
- Potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia dokumentów potwierdzających tytuł prawny do terenu, na którym ma być prowadzona wnioskowana działalność.
- Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów poświadczających zaplecze techniczne zgodnie z pkt. 3. 1) i 2).
- Decyzja powiatowego lekarza weterynarii o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego (dot. prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt).
- Potwierdzenie dokonania opłaty skarbowej za wydanie zezwolenia – 616 zł.

Opłaty

616 zł - opłata skarbowa za wydanie zezwolenia uiszczona w dniu złożenia wniosku, w Kasie Urzędu Miasta Radzionków, bądź bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miasta Radzionków: ING BANK ŚLĄSKI 37 1050 1230 1000 0022 2561 1264. Przedłużenie terminu ważności lub zmiana warunków wydanego zezwolenia jeżeli: dotyczy przedłużenia terminu ważności lub rozszerzenia zakresu działalności – 50% stawki określonej od zezwolenia.

Tryb odwoławczy

Na decyzję przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Katowicach za pośrednictwem Burmistrza Miasta Radzionków,
w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.
Dostęp do aktów prawnych na stronie Internetowego Systemu Aktów Prawnych
© 2024 Urząd Miasta Radzionków
aplikacja: 1.10.002.003, baza: 1.8.5.9
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce